ONZE TEAM-PARTNERS

BEDRIJVEN DIE GELOVEN DAT MENSEN HUN WINST ZIJN EN MAKEN!

TEAM-PARTNERS 


HET TEAM is heel selectief in zijn partnerselectie.  Hoewel we het geld goed kunnen gebruiken, kiezen we partners die oprecht begaan zijn met de hedendaagse maatschappij, waarin het maatschappelijk welzijn primeert op het grote geld. 


We hebben een bewuste keuze gemaakt om per jaar 10 partners te selecteren.  Die willen we dan ook volop in the picture zetten als zijnde "maatschappelijk verantwoorde ondernemer".  


PRIJS: 15.000 EURO/JAAR 

WIE ZIJN ONZE TEAMPARTNERS? 

Onze TEAM-PARTNERS zijn bedrijven met een hedendaagse visie op de wereld. 

 Bij onze TEAM-partners zijn concepten als diversiteit en lean ingeburgerd bij alle lagen van de onderneming, en het bedrijf zet meer in op mensen dan op cijfers.  Ze zijn er immers van overtuigd dat de kracht van hun team de winsten van het bedrijf mee bepalen.  

Onze TEAM-partners kijken naar de talenten van mensen en bereiden hen voor op de vaardigheden van morgen.  Zo bouwen ze aan een onderneming waar mensen met plezier werken en blijven werken.  

ONZE TEAM-PARTNERS

ZIJN ONZE ROTS IN DE BRANDING!

WIJ DOEN DAN OOK GRAAG IETS TERUG! 

IN THE PICTURE

ALS MAATSCHAPPELIJK VERANTWOORD BEDRIJF

  1. We zetten je logo zeer prominent op alle communicatie-uitingen: drukwerk, commercials, advertenties, social media, persberichten, ...
  2. Je krijgt een aparte sectie op onze partnerpagina om je bedrijf en je motivatie voor te stellen. 
  3. Je hebt exclusiviteit in je sector.
  4.  Jouw logo komt op de kleding van onze medewerkers. (ov - zie contract)
  5. Je krijgt één opleiding (naar keuze uit ons opleidingsaanbod).
  6. Je mag het TEAM-partner logo en campagnebeelden op je site vermelden als bewijs van je maatschappelijk engagement. 
  7. Je krijgt een tombolapakket twv 1000 euro (aantal prijzen in onderling overleg).

ERVARING WERKT...

OOK VOOR JOU!

We willen natuurlijk ook werken voor onze TEAM-PARTNERS.

Daarom selecteren we in totaal maximum 10 partners, die we een maand in de kijker zetten. 

Onze trainees werken een volledige mediacampagne uit: gedurende één maand verspreiden we uw boodschap via onze eigen communicatie-kanalen.  Dat wil zeggen dat we niet alleen op onze website een plaatsje voorzien, maar ook op onze social media en in onze nieuwsbrieven naar supporters (B2C) én naar onze bedrijfsklanten (B2B). 

Op die manier leren onze trainees heel veel bij over communicatie én heeft u een unieke communicatie-combi van B2C én B2B kanalen voor het verspreiden van jouw boodschap.